Η Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων του Δήμου Δυτικής Λέσβου ανακοινώνει ότι το νεοεκλεγέν Διοικητικό Συμβούλιο, το οποίο προέκυψε από τις αρχαιρεσίες της 20/06/2026, συνεδρίασε στις 24-06-2026 και συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:
* Πρόεδρος: ΜΥΡΣΙΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΑ
* Αντιπρόεδρος: ΜΥΡΣΙΝΗ ΒΑΞΕΒΑΝΗ
* Γενική Γραμματέας: ΡΕΑ ΚΥΡΑΤΖΗ
* Αναπληρώτρια Γενική Γραμματέας: ΕΙΡΗΝΗ ΦΩΤΙΟΥ
* Ταμίας: ΜΥΡΣΙΝΗ ΜΟΥΣΤΑΚΑ
* Μέλος: ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΜΠΟΥΔΟΥΤΣΗΣ
* Μέλος: ΒΕΡΔΟΥΚΑ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο αναλαμβάνει τα καθήκοντά του με αίσθημα ευθύνης και πλήρη επίγνωση του σημαντικού ρόλου που καλείται να επιτελέσει στην εκπροσώπηση των γονέων και κηδεμόνων του Δήμου Δυτικής Λέσβου.
Βασικός στόχος της Ένωσης αποτελεί η προάσπιση των δικαιωμάτων των μαθητών και των οικογενειών τους, η διαρκής υποστήριξη της δημόσιας εκπαίδευσης, καθώς και η ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας με τη σχολική κοινότητα, τους θεσμικούς φορείς και την τοπική κοινωνία για την αντιμετώπιση των ζητημάτων που αφορούν τη σχολική ζωή.
Το Διοικητικό Συμβούλιο εκφράζει τις ευχαριστίες του προς όλους τους εκπροσώπους των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων για τη συμμετοχή τους στις διαδικασίες της Ένωσης, προς την Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Μυτιλήνης για την πολύτιμη συμβολή της στην έναρξη, υποστήριξη και ολοκλήρωση της διαδικασίας ίδρυσης και ιδιαιτέρως στον Πρόεδρό της Παναγιώτη Λύμπο γιατί η συνδρομή του υπήρξε καθοριστική.
Ευχόμαστε η συνεργασία μας να συνεχιστεί με το ίδιο πνεύμα αλληλεγγύης, συνεννόησης και κοινής δράσης προς όφελος των μαθητών, των οικογενειών τους και της δημόσιας εκπαίδευσης.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Η Πρόεδρος
Μυρσίνη Γιαννάκα
Η Γενική Γραμματέας
Ρέα Κυρατζή
Καλλονή, 24-06-2026