Σπουδαία επιτυχία για τον Λεσβιακό κλασικό αθλητισμό σημειώθηκε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ18, που ολοκληρώνεται σήμερα στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο της Πάτρας, με τον Παναγιώτη Βαλσαμίδηνα κατακτά το χρυσό μετάλλιο στα 5.000 μέτρα βάδην.
Ο νεαρός αθλητής της Αθλοκίνησης Μυτιλήνης (γιος του Περιφερειακού Συμβούλου Θεόδωρου Βαλσαμίδη), με προπονητή τον Γρηγόρη Κοντό, πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση και ολοκλήρωσε την προσπάθειά του σε 26:06.70, επίδοση που του χάρισε την πρώτη θέση και τον τίτλο του πανελληνιονίκη στην κατηγορία Κ18.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Εμμανουήλ Βαρβελόπουλος του ΑΣ Εσπέρου 2004 με χρόνο 26:29.33, ενώ το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησε ο Δημήτρης Δημητρίου της ΑΕ Ολυμπιάς Πατρών, ο οποίος τερμάτισε σε 26:55.98.
Η επιτυχία του Παναγιώτη Βαλσαμίδη αποτελεί μία ακόμη σημαντική διάκριση για τον στίβο της Λέσβου και επιβραβεύει τόσο την προσπάθεια του ίδιου όσο και τη συστηματική δουλειά που γίνεται στην Αθλοκίνηση Μυτιλήνης από τον προπονητή του Γρηγόρη Κοντό.