Μεγάλη επιχείρηση χθες από τη Δίωξη Ναρκωτικών της Αστυνομίας στις παρυφές της Αγιάσου μετά τον εντοπισμό φυτώριου κάνναβης με τα δενδρύλλια σύμφωνα με πληροφορίες φυτεμένα σε γλάστρες.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας πρόκειται για μεγάλη φυτεία δεκάδων δενδρυλλίων τα οποία προετοίμαζαν στο… φυτώριο με τις γλάστρες με σκοπό να κάνουν τη συγκομιδή τον Αύγουστο.
Η αστυνομία παρακολουθούσε τις τελευταίες ημέρες το φυτώριο και χθες το βράδυ έγινε η επέμβαση όπου κατασχέθηκαν τα δενδρύλλια και εντοπίστηκε και συνελήφθη ένας κάτοικος της περιοχής που κατηγορείται για την καλλιέργεια.